You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ
07.09.2020
Մրցունակ և շուկայի պահանջներին համապատասխան բրենդի ստեղծման գործում հայաստանյան ձեռնարկություններին օգնում է նաև Արևելյան գործընկերություն, առևտրի համար պատրաստ. EU4Business-ի նախաձեռնությունը։
01.09.2020
EU4Business նախաձեռնության շրջանակում կազմակերպված վեցօրյա սեմինարի ընթացքում հայկական տեքստիլ ընկերությունները բարելավեցին գիտելիքները գնային սեգմենտավորման, հաղորդակցության ու վաճառքի ուղիների գրագետ օգտագործման, արտահանման և Քովիդ-19 համավարակի արդյունքում առաջացած տնտեսական մարտահրավերների վերաբերյալ։
30.08.2020
EU4Business նախաձեռնության շրջանակում դեպի Հարավաֆրիկյան Հանրապետություն ուսումնական այցի ընթացքում հայ արտադրողները ծանոթացան միջազգային և հատկապես եվրոպական շուկայում մրցունակ չիր վաճառելու մի շարք գաղտնիքների՝ ինչպես ապահովել չրի խոնավության նախընտրելի աստիճան, վերամշակման ինչ մեթոդներ կիրառել չրի կյանքը երկարացնելու համար, ինչպես ունենալ եվրոպական չափանիշներին համապատասխան գրավիչ, բայց միևնույն ժամանակ ոչ ծախսատար փաթեթավորում, ինչպես ճիշտ կազմակերպել արտադրանքի առաջխաղացումն ու վաճառքը։
11.06.2020
Երևան, հունիսի 9, 2020.  Եվրոպական միությունը իր «ԵՄ-ն բիզնեսի համար» նախաձեռնության ներքո Գերմանիայի Միջազգային Համագործակցության Ընկերության (ԳՄՀԸ) կողմից իրականացվող «Նորարարական տուրիզմ Հայաստանի համար» ծրագրի շրջանակում հայտարարում է Covid-19-ի պայմաններում նորարարական տուրիզմին ուղղված նպատակային դրամաշնորհների մրցույթ՝ ուղղված հայաստանյան զբոսաշրջության ոլորտում այս դժվարին ժամանակներում բիզնես գործունեության ծավալմանը:
22.05.2020
Երևան, մայիսի 15, 2020 - Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ Հայաստանի ստարտափ ակադեմիայի առաջին «Traction» ծրագրի համար արդեն ընդունվում են հայտադիմումներ։ 10-շաբաթյա ծրագիրը միտված է օգնելու պրոդուկտ ունեցող և արդեն իսկ որոշակի արդյունքներ գրանցած ստարտափներին արագացնել իրենց աճը և ներդրումներ ներգրավել։