You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ

Առաջարկելով ավանդական խոհանոցի լայն ընտրանի, գնի և որակի լավ հարաբերակցություն և Հայաստանում առաքման ամենալայն ծառայություններից մեկը՝ «Կարաս» ազգային սննդի ցանցը գործում է միջազգայնորեն ճանաչված համակարգի հիման վրա՝ նվազեցնելու սննդի անվտանգության սպառնալիքների ռիսկը: EU4Business-ի աջակցությամբ ընկերությանը հաջողվեց մեկ տարում մեծացնել շրջանառությունը 31%-ով ու ավելացնել վաճառքը 20%-ով:

Սպասարկելով 250,000 հաճախորդի Հայաստանում

2005թ.-ին հիմնված «Կարաս» ազգային սննդի ցանցը խոշորագույններից է Հայաստանում:

«Մեր ցանցը ամսական սպասարկում է 250,000 հաճախորդի», ասում է «Կարաս» ազգային սննդի ցանցի համահիմնադիր և նախագահ Աշոտ Հարությունյանը «Ավելին քան 300 ապրանքային միավորով ճաշացանկով մենք առաջիններից մեկն էինք, որ 2018թ.-ին գործարկեցինք մեր սեփական առաքման ծառայությունը»:

Ցանկացած ընկերության աճ նշանակում է ավելի շատ պատասխանատվություն կառավարման առումով. ավելի շատ աշխատակիցներ մարդկային ռեսուրսների կառավարման հարցերով, ավելի խորը մարքեթինգ, նոր ճաշացանկ և գներ, ավելի մեծ ծախսեր և այլն: ՎԶԵԲ-ի՝ «Խորհրդատվություն փոքր բիզնեսներին Հայաստանում» ծրագրի օժանդակությամբ, որ ֆինանսավորվում է ԵՄ կողմից` EU4Business նախաձեռնության ներքո, «Կարաս» ազգային սննդի ցանցը դեռևս 2014թ.-ին միացավ ՎԶԵԲ Միջազգային խորհրդատվական ծրագրին՝ հասցեագրելու իր ռազմավարության, գործընթացների ու որակի վերահսկողության որոշակի բացերը: Միջազգային փորձագետի օգնությամբ ընկերությունը բարելավեց ՄՌ քաղաքականությունն ու ընթացակարգերը, հիմնեց որակի և սննդի անվտանգության վերահսկողության համակարգ՝ ներդնելով HACCP-ը, կատարելագործեց իր մարքեթինգային ռազմավարությունն ու բարձրացրեց ծախսերի արդյունավետությունը:

Հարությունյանը պարզաբանում է, որ «Կարաս»-ի համար կարևոր ձեռքբերումներից մեկն էր յուրաքանչյուր աշխատատեղի պարտականությունների հստակեցումը և աշխատողների վարքականոնների ներկայացումը:

«EU4Business-ի աջակցության շնորհիվ մենք մշակեցինք անձնակազմի հոսունության նոր մեխանիզմներ, որոնք նշանակալի բարձրացրեցին աշխատանքի որակն ու նվազեցրին աշխատողների հոսունությունը», ասում է նա:

Ընկերությունը որոշեց ունենալ մարքեթինգի մասնագետ՝ գլխավորելու ընկերության մարքեթինգային ռազմավարությունը: Առկա ճաշացանկը փոխարինվեց ավելի գրավիչ, հարմարավետ տարբերակով, ինչն անմիջապես շատ դրական ազդեցություն ունեցավ վաճառքի վրա:

Բիզնեսի աճ և e-մարքեթինգ/էլ-մարքեթինգ EU4Business-ի աջակցությամբ

2016թ.-ին HACCP որակի ստանդարտներն հաջողությամբ ներդրվեցին «Կարաս» ազգային սննդի ցանցում՝ նվազեցնելու կամ վերացնելու սննդի անվտանգության սպառնալիքները ընկերության արտադրանքում:

«HACCP ստանդարտներն օգնեցին բարելավել մեր բոլոր բաժինների արդյունավետությունը, նաև մշակել ֆրենչայզինգի մոդելը», ասում է «Կարաս» ազգային սննդի ցանցի համահիմնադիր և տնօրեն Տիգրան Յուզբաշյանը:

2017թ.-ին ընկերությունը հասավ իր առաջնային նպատակներից մեկին՝ Լոս Անջելոսում ռեստորանի բացմամբ բաժին ձեռքբերելով ԱՄՆ շուկայում: Այսօր «Կարաս» ազգային սննդի ցանցը երկրորդը բացելու գործընթացում է: EU4Business-ի աջակցությամբ մշակված ռազմավարությամբ, ամբողջական մարթեքինգային ծրագրով ու վերահսկողության գործընթացներով «Կարաս»-ն ընդլայնում է իր բիզնեսը ԱՄՆ շուկայում:

Յուզբաշյանը վերհիշում է, որ ԵՄ աջակցությամբ իրենց առաջին ծրագիրը բերեց ընկերության աճի և վաճառքի ավելացման, ինչպես նաև օգնեց «Կարաս»-ին հաղթահարել առցանց վաճառքի մարտահրավերը:

«Մենք հասկացանք, որ կայքում պատվերների ինտեգրված հավելվածը կավտոմատացնի առաքումն ու ավելացնի վաճառքը», ասաց նա:

Այս պահի դրությամբ, ԵՄ աջակցությամբ նոր ծրագիրը տեղական խորհրդատուի հետ օգնել է E-մարքեթինգին անցնելու հարցում. «Կարաս»-ը մեկնարկել է բազմագործառույթ նոր կայք՝ Հայաստանում և ԱՄՆ-ում առցանց պատվերների վեբ և մոբայլ հավելվածներով: Արդյունքը տպավորիչ էր. առցանց պատվերներն ավելացան 300%-ով և «Կարաս» ազգային սննդի ցանցը լուրջ աճ գրանցեց: Մեկ տարում շրջանառությունը մեծացավ 31%-ով, իսկ վաճառքն աճեց 20%-ով:

EU4Business-ի կողմից համաֆինանսավորվող այսպիսի երկարաժամկետ, հաջող համագործակցության արդյունքում «Կարաս» ազգային սննդի ցանցն ընդգրկվեց ՎԶԵԲ նախաձեռնած «Blue Ribbon» ակումբում, որին անդամակցում են տնտեսության զարգացումը խթանող առաջատար ՓՄՁ-ներ՝ նպաստելու առաջնորդությանն ու աճին:

Ամենավերջինը ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
am
25.11.2021
Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաք Գյումրիում արվեստը, ուսումն ու գիտությունը բարձրագույն արժեքներ են տեղացիների համար, իսկ քաղաքն ինքնին՝ ապրելու և գլուխգործոցներ ստեղծելու վայր: Գյումրին ու այնտեղ գործունեություն ծավալող փոքր ձեռնարկությունները միանգամից զգացին covid-19 համավարակի ազդեցությունը։
am
25.11.2021
Հայաստանի ՏՏ էկոհամակարգն արագորեն զարգանում է, իսկ աշխարհին առաջարկվող լուծումներն էլ թե՛ բազմազան են, և թե՛ նորարարական՝ արդի միտումներին ու զարգացումներին համահունչ։
am
25.10.2021
Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ «Երևանի» տեսակի ծիրանը մյուսների համեմատ ավելի քիչ շաքար է պարունակում, ինչի շնորհիվ ավելի օգտակար է։ Այս տեսակի հայրենիքը համարվում է Արարատյան դաշտավայրը, իսկ ավելի հստակ՝ Երևանը։

Քուքիներ
Այս կայքն օգտագործում է թխուկներ՝ ձեզ առաջարկելով կայքը թերթելու ավելի լավ հնարավորություններ: Կարդալ ավելին
Ես մերժում եմ թխուկները
Ես ընդունում եմ թխուկները