You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ

Սննդի, հանրային սննդի և հյուրընկալության ծառայություններ մատուցող հայկական «Արտ Լանչ» ընկերությունը EU4Business-ի աջակցությամբ, որ տրամադրվել է ՎԶԵԲ-ի «Խորհրդատվություն փոքր բիզնեսին» ծրագրի միջոցով, անցում է կատարել էլեկտրոնային մարքեթինգի մոդելին, ինչն ավելացրել է շրջանառությունը 78%-ով և բարելավել վաճառքը 31%-ով: Իր հերթին, ընկերությունը աջակցում է Հայաստանին՝ սնունդ մատակարարելով 1500  կորոնավիրուսով հիվանդների և անհատների, ովքեր համավարակի պատճառով մեկուսացվել են:

Կայուն բիզնես՝ անկայուն ժամանակներում

Երկար տարիները և քրտնաջան աշխատանքը նախորդեցին այն պահին, երբ 2016թ.-ին «Արտ Լանչ» կոչվող նոր ընկերությունը մտավ Հայաստանի սննդի, հանրային սննդի և հյուրընկալության շուկա:

«Թուրքիա այցելության ժամանակ նկատեցինք լանչի առաքում, որը նորույթ էր մեզ համար», - ասում է «Արտ Լանչ» ընկերության համահիմնադիր և բիզնեսի զարգացման գծով տնօրեն Բակուր Մելքոնյանը՝ հիշելով ուղևորությունը 2002 թ.-ին: «Վերադառնալով Հայաստան՝ մենք սկսեցինք լանչերի առաքումը, որ ինքներս պատրաստում ու ինքներս էլ առաքում էինք մեր հաճախորդներին»:

Մի քանի տարի առաջ Հայաստանի ամենամեծ ճաշարանային ցանցը նոր ուղղություններ ներկայացրեց հանրային սննդի և հյուրընկալության ոլորտներում: 2019 թվականի ամռանից «Արտ Լանչը» առողջ սնունդ է մատակարարում նաև 20 հայկական զորամասերում:

Բայց անկայուն իրավիճակը կորոնավիրուսի համավարակի, արտակարգ իրավիճակի և կարանտինի պայմաններում բիզնեսի համար բազմաթիվ մարտահրավերներ առաջացրեց:

«Ինչպես Հայաստանում շատ ընկերություններ, մեր ճաշարանները երկու ամիս փակ էին, և միայն մի քանիսն էին աշխատում զորամասերում», - ասում է Մելքոնյանը: «Բայց դա հնարավորություն տվեց տեղափոխվելու առցանց բիզնես, ուստի նորացված մեր կայքը, որի համար մենք EU4Business-ի աջակցություն էինք ստացել, թույլ տվեց արագ կողմնորոշվել և կազմակերպել առաքման ծառայություններ»:

«Արտ Լանչ»-ը սկսեց ամեն օր կալորիաների, ածխաջրերի, սպիտակուցների, ճարպերի և հյուսվածքների ճիշտ քանակություն պարունակող բալանսավորված սնունդ տրամադրել մոտ 1,500 հայաստանցիների համար, որոնք կամ տնային պայմաններում էին գտնվում և մեկուսացված, կամ հիվանդ էին: «Արտ Լանչ»-ը նաև նշում է նրանց ծննդյան տոները և բժշկական անձնակազմին տրամադրում քաղցրավենիք և սուրճ:

«Նորարարական բիզնես մոդելներն օգնեցին նվազագույնի հասցնել համավարակի ընթացքում բիզնեսի խնդիրները», - նշում է Մելքոնյանը: «Բայց մենք չէինք կարող անտեսել ստեղծված իրավիճակը և հոգ տանել միայն մեր մասին»:

«Արտ Լանչ»-ն իր գործընկերների հետ համագործակցությամբ նաև պատրաստեց ու առաքեց մեկ շաբաթվա սննդի շուրջ 2000 արկղ՝ կարիքի մեջ գտնվող ընտանիքներին:  

Էլեկտրոնային մարքեթինգն ու աճող վաճառքը՝ շնորհիվ EU4Business-ի

«Արտ Լանչ»-ն այսօր ունի 62 ճաշարան ամբողջ Հայաստանում, հինգը՝ Ռուսաստանում, երեքական՝ Վրաստանում և Ղազախստանում: Ընկերությունն այժմ դիտարկում է նոր շուկաներ, որոնք լավ տեսանելիություն են պահանջում, առցանց ակտիվ ներկայություն և ազդեցություն ունեցող բրենդավորում:

«Քանի որ մեր նպատակն էր ընդլայնել մեր գործունեությունը եվրոպական շուկայում, մեզ հարկավոր էր թարմ ապրանքանիշ և նորացված կայք», - ասում է «Արտ Լանչ»-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Գայանե Մարգարյանը: «Մենք կարողացանք դա անել. փորձնական նախագիծը օգնեց մեզ ստեղծել վիզուալ նոր ինքնություն և անցնել էլեկտրոնային մարքեթինգի»:

Բրենդավորման և էլեկտրոնային մարքեթինգի ծառայությունների տեղական խորհրդատուն «Արտ Լանչ»-ի համար մշակեց նոր լոգո, վիզուալ ինքնություն և բրենդային գիրք, նաև վերափոխեց կայքէջը:

Ծրագրի ավարտից մեկ տարի անց «Արտ Լանչ»-ին հաջողվեց ավելի քան կրկնապատկել իր առցանց տեսանելիությունը կայքում ունենալով մինչև շաբաթական 900 այցելու և զգալիորեն խթանել իր շրջանառությունն ու վաճառքը:

Ապագա ծրագրեր՝ ճգնաժամից հետո

Չնայած ներկա ճգնաժամը դեռևս հաղթահարված չէ, «Արտ Լանչ»-ն արդեն գործունեության ապագա ծրագրեր ունի:

««Արտ Լանչ»-ի երկարաժամկետ նպատակը միջազգային ապրանքանիշի վերածվելն ու դեպի եվրոպական շուկա ընդլայնումն է», - ասում է Մարգարյանը: Այս փուլում ևս ԵՄ աջակցություն տրամադրվեց. ՎԶԵԲ-ի «Խորհրդատվություն փոքր բիզնեսին» ծրագրի միջազգային խորհրդատվական նախագիծը մեկնարկեց՝ աջակցելու «Արտ Լանչ»-ի ֆրանչայզինգին:

Այս պահին Չինաստանում մեծ «ֆուդ քորթի» բացման ծրագրերը գերակա են: Ընկերության լոգոն գրանցման գործընթացում է՝ ճաշարանի շինարարական աշխատանքների հետ միասին:

«Մեր ֆրանչիզայի փաթեթի 80% -ը պատրաստ է, և մենք կսկսենք ռուսական շուկայից», - ասում է Մարգարյանը: «Որոշ փոփոխություններով վաճառք կկազմակերպենք նաև Չինաստանում ու եվրոպական շուկայում»:

Ամենավերջինը ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
16.04.2021
Հայաստանի հեռավոր շրջաններում աղքատություն բարձր մակարդակը տարածված իրողություն է, քանի որ գյուղատնտեսությունից զատ տնտեսական այլ հնարավորությունները սակավաթիվ են, գործազրկության ցուցանիշները բարձր են ազգային միջին մակարդակից։
15.03.2021
«Սաթենի» ընկերության զարգացմանը նպաստել է նաև «Առևտրի համար պատրաստ ծրագիրը», որի շրջանակում ստեղծվել է նոր ապրանքատեսականու համար բրենդինգ և փաթեթավորում:
10.03.2021
Շախմատային ամենաուժեղ ազգերից մեկը Հայաստանն է՝ մի փոքրիկ երկիր, որտեղ կան հայտնի գրոսմայստերներ, ինչպիսին էր Տիգրան Պետրոսյանը կամ «Երկաթե Տիգրան»-ը: Ինչպե՞ս է դա անում Հայաստանը. պահպանելով շախմատի լավագույն ավանդույթները աշխարհում ամենահավակնոտ դպրոցական շախմատային...

Քուքիներ
Այս կայքն օգտագործում է թխուկներ՝ ձեզ առաջարկելով կայքը թերթելու ավելի լավ հնարավորություններ: Կարդալ ավելին
Ես մերժում եմ թխուկները
Ես ընդունում եմ թխուկները