You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ

6100 տարվա պատմություն ունեցող գինու արտադրության հնագույն վայրն աշխարհում հայտնաբերվել է Հայաստանի քարանձավներից մեկում: Ոսկեվազի գինու գործարանը, որ Հայաստանում մեր օրերի գինեգործական ձեռնարկությունների շարքում հներից մեկն է, գինեգործների լավագույն ավանդույթները տարածում է Հայաստանից դուրս՝ դեպի նոր շուկաներ: EU4Business-ի աջակցությամբ կազմված ռազմավարական զարգացման ծրագրի հիման վրա ընկերության վաճառքն ավելացել է 21%-ով, իսկ արտահանումը՝ 18%:

Ավելին, քան գինու գործարան

1932թ. հիմնադրված Ոսկեվազի գիու գործարանը մասնագիտացած է տարատեսակ գինիների և կոնյակի արտադրության մեջ: Տասը տարի առաջ գործարանի կառավարման նոր թիմը սկսեց մեծ ներդրումներ անել արտադրության արդիականացման և արտադրանքի վերաբրենդավորման համար:

«Մեր բոլոր գինիներն, առանց բացառության, արտացոլում են Հայաստանի իրական բնույթը», ասում է Ոսկեվազի տնօրեն Լևոն Նուրազյանը: «Մեր գինիներն արտադրվում են միայն տեղական խաղողի տեսակներից: Հնեցման համար մենք օգտագործում ենք հազվագյուտ, բարձրորակ հայկական կաղնուց պատրաստված տակառներ»:

Այսօր Ոսկեվազի գինու գործարանը 17 տեսակի գինի է արտադրում՝ ծրագրելով մեծացնել տեսականին: Ոսկեվազը արտադրում է կարմիր ու սպիտակ, չոր, կիսաքաղցր, թնդեցված և տեսակավոր գինիներ՝ տարեկան վաճառելով ավելի քան 350.000 շիշ «բնության կախարդական, ինքնաբուք նվերից»:

«Ոսկեվազի գործարանը բացառիկ դերակատարություն ունի հայկական գինու արտադրության մեջ», ասում է Նուրազյանը: Վերջերս ընկերությունն իր գործունեությունն ընդլայնել է հայաստանյան շուկայում ոչ միայն գինի վաճառելով, այլև գինու գործարան զբոսաշրջային այցելություններ կազմակերպելով:

Գործարանը որոշեց նոր մառան ու գինու համտեսի սրահ կառուցել՝ ընդլայնելու իրազեկվածությունը Ոսկեվազի գինիների մասին ու ձևավորելու գինի խմելու ավանդույթներ: Արդեն մի քանի տարի իտալական արտադրության նոր սարքավորումները օգնում են ապահովել միջազգային ստանդարտները, քանի որ ընկերության հիմնական ռազմավարությունն այսօր կենտրոնացված է արտահանման վրա:

«Մենք աշխատում ենք զարգացնել արտահանման նոր շուկաները՝ պահպանելով ավանդական շուկաները, այնպիսիք, ինչպիսին Ռուսաստանն է, Եվրամիությունը, Միացյալ Թագավորությունն ու Գերմանիան», ասում է Նուրազյանը:

Գործարանի ծրագրերը եղել և մնում են հավակնոտ. ավելացնել արտահանումը գրավելով նոր շուկաներ, մեծացնել տեղական վաճառքը՝ մարքեթինգի և PR նոր քարոզարշավների միջոցով, գնել գինու արտադրության նոր սարքավորումներ, ընդլայնել տարածման սեփական բաժինը և ավելին:

EU4Business-ի աջակցությունը նշանակում է ավելի շատ վաճառք և նոր շուկաներ

«Այս բոլոր ծրագրերը կյանքի կոչելու համար մեզ համար կենսական էր ունենալ շուկաների և արտադրության ընդլայնման ռազմավարական զարգացման ծրագիր», ասում է Ոսկեվազի ադմինիստրատիվ մենեջեր Դիանա Սարգսյանը:

ՎԶԵԲ-ի «Խորհրդատվություն փոքր բիզնեսներին Հայաստանում» ծրագիրը, որ ֆինանսավորվում է ԵՄ կողմից` EU4Business նախաձեռնության ներքո, եկավ ճիշտ ժամանակին՝ ի դեմս տեղական խորհրդատուի: Խորհրդատվությունն օգնեց ռազմավարական պլանավորման, հատկապես արտադրանքի ընդլայնման, նոր ապրանքների և ներդրումների ծրագրի մշակման, ռազմավարական արտերկրյա շուկաներ մուտք գործելու և ֆինանսական մոդելավորման հարցում:

«Մենք կարողացանք ներկա և ներուժային շուկաների համապարփակ ուսումնասիրություն իրականացնելնել, ռազմավարական ծրագիր մշակել ու անցկացնել նոր արտադրանքի ներկայացման իրագործելիության հետազոտություն», բացատրում է Նուրազյանը:

Ռազմավարական նոր ծրագրի հիման վրա Ոսկեվազի գինու գործարանն իր արտադրական հզորություններն ավելացրեց մոտ 1մլն ԱՄՆ դոլարի կապիտալ ներդրմամբ. արտադրական նոր շենք, ընդլայնված պահեստ և սարքավորում:

Նուրազյանն ավելացնում է, որ այդ ծրագրերի աջակցության համար 2018թ.-ին զբոսաշրջային համալիրում ռեստորան կառուցվեց: EU4Business-ի աջակցությամբ գործարանը վաճառքն ավելացավ 21%-ով, տարեկան շրջանառությունն աճեց 22%-ով, իսկ ընկերության արտադրանքի արտահանումը՝ 18%-ով:

«Երբեմն մենք միայն մի առաջարկի, ճիշտ ժամանակին տրամադրված աջակցության կամ մի փոքրիկ մասնագիտական խորհրդի կարիք ունենք, և արդյունքներն ապացուցում են, որ EU4Business-ն ապագայի շատ ցանկալի գործընկեր է», ասում է Նուրազյանը:

Ամենավերջինը ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
16.04.2021
Հայաստանի հեռավոր շրջաններում աղքատություն բարձր մակարդակը տարածված իրողություն է, քանի որ գյուղատնտեսությունից զատ տնտեսական այլ հնարավորությունները սակավաթիվ են, գործազրկության ցուցանիշները բարձր են ազգային միջին մակարդակից։
15.03.2021
«Սաթենի» ընկերության զարգացմանը նպաստել է նաև «Առևտրի համար պատրաստ ծրագիրը», որի շրջանակում ստեղծվել է նոր ապրանքատեսականու համար բրենդինգ և փաթեթավորում:
10.03.2021
Շախմատային ամենաուժեղ ազգերից մեկը Հայաստանն է՝ մի փոքրիկ երկիր, որտեղ կան հայտնի գրոսմայստերներ, ինչպիսին էր Տիգրան Պետրոսյանը կամ «Երկաթե Տիգրան»-ը: Ինչպե՞ս է դա անում Հայաստանը. պահպանելով շախմատի լավագույն ավանդույթները աշխարհում ամենահավակնոտ դպրոցական շախմատային...

Քուքիներ
Այս կայքն օգտագործում է թխուկներ՝ ձեզ առաջարկելով կայքը թերթելու ավելի լավ հնարավորություններ: Կարդալ ավելին
Ես մերժում եմ թխուկները
Ես ընդունում եմ թխուկները