You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ

Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկը (ՎԶԵԲ) EU4Business նախաձեռնության շրջանակներում և Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ օժանդակել է Հայաստանում գործող «Բարգավաճող ցանցեր» ՍՊԸ տարածքային հեռահաղորդակցման ընկերության հզոր կորպորատիվ իմիջի ստեղծմանը և կառավարման արդյունավետության բարելավմանը:

ՎԶԵԲ-ը տարածքային հեռահաղորդակցման ծառայություններ մատուցող ընկերությանը՝ «Բարգավաճող ցանցեր» ՍՊԸ-ին, օգնել է բարելավել իր աշխատանքի արդյունավետությունը՝ տրամադրելով շուկայի մանրակրկիտ ուսումնասիրության ծառայություններ իմիջի ստեղծման և խթանման հարցում, ինչի արդյունքում վաճառքի ծավալը մեծացել է 36%-ով:


Բանկը «Բարգավաճող ցանցեր» ընկերության հետ իր համագործակցությունը սկսել է 2012 թվին: Այդ պահի դրությամբ ընկերությունն ուներ ընդամենը 8 աշխատող, բայց արդեն տեղական շուկայում առաջնորդներից մեկն էր: Իր հիմնադրման օրից հանդիսանում էր մալուխային հեռուստատեսության միակ ծառայություն մատուցողը տարածքում, և տեղի բնակչության 80%-ը իր հաճախորդներն էին: Այնուամենայնիվ, առաջատար համերկրային հեռահաղորդակցման ընկերություններից մեկի նորաբաց սպասարկման կենտրոնի առկայությունը «Բարգավաճող ցանցեր» ընկերության կառավարման բաժնին ստիպեց վարել նոր շուկայավարման ռազմավարություն, որպեսզի պահպանի իր դիրքը շուկայում:


ՎԶԵԲ-ը, հիմնվելով ձեռնարկության կարիքների մանրակրկիտ վերլուծության վրա, ընկերությանը կապեց շուկայի ուսումնասիրության և բրենդավորման ծառայությունների ամբողջ ցիկլի մեջ մասնագիտացած տեղական շուկայավարման խորհրդատուի հետ:

Խորհրդատուն՝

  • կատարեց շուկայի մանրակրկիտ ուսումնասիրություն,
  • վերլուծեց ընկերության ընթացիկ դիրքը շուկայում,
  • կազմակերպեց հատուկ աշխատանքային խմբի հանդիպումներ և իրականացրեց հարցումներ՝ ապրանքանշանը որոշելու համար,
  • ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա մշակեց նոր կորպորատիվ ինքնություն, ներառյալ ապրանքանիշի պատկերանշանը և կարգախոսը կամ նշանաբանը,
  • մշակեց ընկերության ներկայացուցչական փաստաթղթերի և գովազդային նմուշների փաթեթների լիակազմ տարրեր, օրինակ՝ ֆիրմային ձևաթղթեր, այցեքարտեր, ծրարներ, գովազդաթերթիկներ և պաստառներ:


Նոր «PrimeSystems» ապրանքանիշը գովազդային նյութերի ամբողջական կազմի հետ մեկտեղ մեծացրեց ընկերության և իր գործունեության մասին տեղեկացվածությունն ու «Բարգավաճող ցանցերին» թույլ տվեց ավելի լավ ինքնադրսևորվել շուկայում: Արդյունքում՝ արտադրանքի իրացումն ավելացավ 36%-ով:


Ավելին՝ մեկ տարի անց ընկերությունը ստեղծեց առաջին օպտիկամանրաթելային ցանցը տարածաշրջանում, ուստի «PrimeSystems» ապրանքանիշը իր հաճախորդներին սկսեց մատուցել ինտերնետի տրամադրման ծառայություններ: Նոր ծառայությունները պահանջում էին աշխատատեղերի ավելացում և աշխատանքի արդյունավետ կառավարում: Ուստի ընկերությունը 2015 թվին ևս մեկ անգամ դիմեց մեզ՝ Մարդկային ռեսուրսների կառավարման (ՄՌԿ) համակարգում իրենց աջակցելու հարցով: ՄՌԿ խորհրդատուն առաջարկեց իրականացնել գովազդային գործունեություն, ինչը կներգրավեր և կմոտիվացներ վաճառքի բաժնի աշխատակիցներին: Այս գործունեությունն ավելացրեց եռամսյակային շրջանառությունը 20%-ով, իսկ աշխատակիցների աշխատանքի արդյունավետությունը՝ 25%-ով:

Ծրագրի ընդհանուր արժեքը

EUR 17131

Պատվիրատուի ներդրումը

EUR 7131

Ամենավերջինը ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
am
13.02.2024
Ստեփանավանում բնակվող երիտասարդ ամուսիններ Դավիթ Դավթյանը և Լենա Սարգսյանը համատեղ կյանքի 15 տարիների ընթացքում իրենց օրինակով են ապացուցում, որ աշխատանքը ստեղծագործություն է, և այն իրական ուրախություն է պարգևում կյանքում:
am
12.02.2024
Լոռու մարզի Սպիտակ համայնքում է բնակվում Կարինե Հերիքնազյանի և Արտաշես Կարապետյանի ընտանիքը։ Մինչև ամուսնությունը Կարինե Հերիքնազյանի մտքով անգամ չէր անցնի, որ կլինի մի գործ, որն իրեն նույնքան հոգեհարազատ կլինի, որքան իր բուն մասնագիտությունը՝ բժշկությունը։
am
10.02.2024
Շիրակի մարզի Արևիկ համայնքում Ժաննա Ավետիսյանի մշակած էկոլոգիապես մաքուր ելակի մասին բոլորը գիտեն, այն շատերի ամենօրյա ու հատկապես տոնական օրերի սեղանի զարդն է:

Քուքիներ
Այս կայքն օգտագործում է թխուկներ՝ ձեզ առաջարկելով կայքը թերթելու ավելի լավ հնարավորություններ: Կարդալ ավելին
Ես մերժում եմ թխուկները
Ես ընդունում եմ թխուկները