Զեկույցը պատրաստվել է «Աջակցություն ՓՄՁ-ների մրցունակության բարեփոխումներին Արևելյան գործընկեր երկրներում» ծրագրի շրջանակներում, որը ՏՀԶԿ-ն իրականացնում է EU4Business նախաձեռնության ներքո: Այն կենտրոնանում է ՓՄՁ-ների միջազգայնացման համար անհրաժեշտ երկու համապատասխան ոլորտների վրա՝ Հայաստանի ագրոբիզնեսի ոլորտի ՓՄՁ-ների կապակցում գլոբալ արժեքի շղթաներին, և բազմազգ ձեռնարկությունների և Հայաստանի ՓՄՁ-ների միջև կապերի ստեղծում շինանյութերի ոլորտում:
ՏՀԶԿ-ի զեկույցում նշվում է, որ, 2014 թվից ի վեր, հայկական ապրանքների արտահանումների ընդհանուր արժեքն աճել է տարեկան մոտ 15%-ով, սակայն արտահանման մակարդակները դեռևս զիջում են Արևելյան գործընկեր երկրների (ԱլԳ) տարածաշրջանային միջին ցուցանիշին: «Բարձրարժեք ապրանքների արտադրությունն ու վերամշակումը կօգնի բազմազանել Հայաստանի արտահանման զամբյուղը և տեղական ընկերություններին կօգնի դեպի վեր շարժվել գլոբալ արժեքի շղթաներում»,- առաջարկվում է ՏՀԶԿ-ի զեկույցում: