You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
ՍԿԻԶԲ

Ստորև բերված փաստաթղթերը ներկայացնում են այն կարևոր ասպեկտների ամբողջությունը, որոնք պետք է հաշվի առնվեն՝ առևտրային տոնավաճառների, ինչպես նաև առևտրին առնչվող այլ մարքեթինգային միջոցառումների, ինչպես օրինակ՝ առևտրի ցուցահանդեսների բարեհաջող կազմակերպման համար:

Ամենավերջինը Օգտակար նյութեր
05.12.2018
Եվրամիությունը EU4Business նախաձեռնության միջոցով ֆինանսավորում, վերապատրաստում եւ դեպի նոր շուկաներ արտահանման աջակցություն է տրամադրում հայաստանյան ընկերություններին 
16.10.2018
2009թ.-ին մեկնարկած Արևելյան գործընկերությունը (ԱլԳ) նպատակ ունի խորացնել և ամրապնդել, մի կողմից, Եվրոպական Միության և վերջինիս անդամ պետությունների ու, մյուս կողմից, նրա արևելյան հարևանների՝ Հայաստանի, Ադրբեջանի, Բելառուսի, Վրաստանի, Մոլդովայի և Ուկրաինայի միջև հարաբերություններ...
20.07.2018
Հարավարևելյան Եվրոպայի եվրոպական հիմնադրամը (ՀԵԵՀ) այսօր հրապարակել է իր Ազդեցության վերաբերյալ զեկույցը, որը ցուցադրում է հիմնադրամի ձեռքբերումները ձեռնարկատերերին աջակցություն տրամադրելու ոլորտում, ովքեր հանդիսանում են հիմնադրամի թիրախային տարածաշրջանների տնտեսական հիմքը կ...

Քուքիներ
Այս կայքն օգտագործում է թխուկներ՝ ձեզ առաջարկելով կայքը թերթելու ավելի լավ հնարավորություններ: Կարդալ ավելին
Ես մերժում եմ թխուկները
Ես ընդունում եմ թխուկները